Tuesday, 29 November 2011

++ ARUN SAWAD ++

Selamat bertemu...lama x update blog yang jadi kesayangan ni =).
Niat nak mengupdate blog memang ada cuma da lama sangat tak update jadi gementar sikit nak taip-taip keyboard nie.. haaa...sori ye choi(sahabat). Mesti semua tertanya-tanya apa itu "Arun Sawad" kan?? hahaha... Arun Sawad bermaksud selamat pagi.. cuma di dalam bahasa thai =) . Pada pagi yang indah ne... aku nak bercerita tentang mykad baru yang bakal kita guna tahun hadapan....ada sikit advancenya dari yang lama, jom tengok ... kat bawah tue.. tengok!






 Nie la mykad baru yang diwar-warkan tue ye.. ooooo



My kad nie start diguna januari tahun depan. Dah lama aku tunggu kemunculan mykad baru ni. Mykad aku yang lama dah teruk sangat dah.Tercabut sana sini... sume gam dah guna, gam gajah, gam kasut, gam kertas.. mintak-mintakla mykad baru nie tahan ye... tahniah kepada kerajaan malaysia di atas memperkenalkan mykad baru dan prihatin kepada rakyat macam aku ni .. "  fuhh...mintak-mintaklah tahan ".... 


++    Setakat tu sahaja untuk hari ini.. jangan serik ya choi... datangla melawat selalu-selalu   ++







2 comments: