Tuesday 25 October 2011

++Gelagat Seorang Pelajar Tadika++

Assalamualaikum... 2-3 hari ni aku sibuk berulang alik ke tadika... ada sedikit tugasan perlu aku selesaikan..tapi bukan itu yang aku nak kongsikan pada kali ini,,, pada coretan kisah pada kali ini aku nak berkongsi cerita mengenai seorang murid tadika yang aku perhatikan kreativitinya...nama murid tersebut  Mohd Arif Raziqin bin Ariffin. Adik ini telah membina sebuah jentolak mengikut kreativitinya. Sedikit gambar-gambar aku sisipkan di dalam proses tersebut....







Idea Asal




Bentuk-bentuk yang digunakan




Jentolak Hasil Ciptaan



Macamana nak angkat beban ni ye????




Ubah suai bahagian depan.. dan berjaya=))



++JUMPA LAGI++


2 comments:

  1. semoga arif jadi macam kakak [tetiba]

    haha.

    ReplyDelete
  2. Arif dengar cakap kakak..hahaha..(macam dia dengar) hik2

    ReplyDelete