Thursday, 13 October 2011

First Of All

Pertama-tamanya... Terima kasih, Tenkiew, Tochey, Khap  
Khun Kapp diucapkan kepada semua yang terlibat dalam 
penghasilan blog yang tak seberapa ni..... first time aku tulis 
blog... sebenarnya dah lama ada keinginan nak ada blog 
sendiri tengok kawan-kawan ada blog kan.. macam seronok   
.....walaupun terlambat tapi at least sekarang aku dah ada 
blog sendiri, bak kata Mat Salleh  "Better Late Than 
Never" betul x??? . speaking lak.. hahaha... (padahal ayat 
tu alasan  datang lewat kuliah ) .....mana entah aku ambik 
ayat tu.. tapi yang penting dekat tempat aku belajarla,,,, 
ehem...tujuan blog ni ditulis ialah untuk hilangkan rasa 
bosan dan mengisi  masa lapang sebenarnya, selain tu
untuk menggalakkan  aku yang malas membaca ni  supaya 
rajin membaca... almaklumlah nanti kalau  diizinkan tuhan 
nak "Jadi pendidik  Anak Bangsa".... ilmu  kena penuh di 
dada.. pergh ayat hahah... tapi betulla kan...nak  jadi 
pendidik bukan senang.... nak kena diri sendiri dulu cukup 
ilmu tambah-tambah nak jadikan orang itu manusia  
berguna... itu saja setakat ni..... ada kerja perlu dibereskan.. 
salam

No comments:

Post a Comment