Wednesday 2 November 2011

++He's a son of billionaire , Im the son of a farmer++

      Di dalam kesibukan ini aku luangkan masa untuk update blog ini  buat tatapan para pembaca sekalian... pada entry kali ini aku ingat berkongsi cerita mengenai kata-kata seorang tokoh dunia yang bernama Bill Gates. 

    Ceritanya begini nak dijadikan cerita , si Bill Gates ni pergila ke sebuah restoran.. kat sana datangla seorang pelayan.... Bill Gates pun tanpa segan silunya menghulurkan 2 dolar sebagai tips untuk pelayan tersebut... pelayan itu pun pelik dan berkata kepada si Bill Gates.." Encik Bill, semalam anak encik Bill datang kesini dan dia memberi saya tips sebanyak 100 dolar wooo.... tapi kenapa encik beri saya hanya 2 dolar"???
        
       Seterusnya En Bill Gates pun menjawab kepada pelayan tersebut...awak nak tahu kenapa begitu jadinya???? pelayan sepantas kilat menganggukkan kepalanya.... Bill Gates pun menjawab... ehem.... "Anak saya ialah anak kepada seorang jutawan, manakala saya hanya anak kepada seorang tukang kebun" haaaa.. termanggu si pelayan tersebut... 

     Cerita ini ialah berdasarkan apa yang saya temui di dalam perjalanan semasa berjalan-jalan di website tadi hehehe=)) Skrip yang asal adalah seperti dibawah :



             
..........................................................................................





William Henry Gates lll
atau
Bill Gates
(Pengasas Microsoft Corporation)







++Terima kasih melawat page ini dan nantikan entry seterusnya++

No comments:

Post a Comment